malo ktory rezyser ma w dorobku tyle tak swietnych filmow i tak zroznicowanych tematyczne; z tych ktore obejrzalem to najbardziej cenie: Galipolli, Truman Show; Pan i Wladca na Koncu Swiata; Stowarzyszenie Umarlych Poetow; Skradzione Pokolenie
Który z jego filmów jest według ciebie najbardziej nastrojowy (pomijając ,,Bez lęku" i ,,Truman Show")? Myślę o czymś na jesienny wieczór.
Zapomniales o jego zdecydowanie najlepszym filmie ,,Niepokonani"